Klä er med hjälp av feng shui

I helgen har jag varit nere i Malmö på min feng shui utbildning. Så kul och intressant! Den här gången fick vi lära oss tolka drömmar,hur viktigt det är att rensa och ha ordning i sin garderob, space clearing och sen det bästa av allt hur man kan klä sig med hjälp av de olika elementen och färgerna. Detta är något som vi varit inne på tidigare men nu gick vi ett steg längre. Med hjälp av personlighetstestet där du ser vilket element du är går vi sen vidare och tittar vilka element du är i ansiktet, kroppsform, ögonfärg, hudfärg m.m sen därifrån kan vi börja klä dig med de rätta färger och former. Här kan jag nu sitta och skriva hur mycket som helst men det tänker jag inte göra, utan jag kommer sen när jag fått ordning på hur jag kan göra ett test med detta hojta till för då behöver frivilliga kvinnor som jag kan få testa detta på.

kram Erika

Kommentarer
Postat av: Annsofi

Godmorgon!

Lär dig allt du kan och håll sedan kurs! Jag skulle stå först i kö för att få sitta i din fina butik några kvällar och lära mig lite mer om Feng!

/Annsofi

2010-04-15 @ 08:25:29
Postat av: Erika

Du gav mig en tankeställare =)

2010-04-16 @ 15:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0