Vi tog påsklov men nu är vi tillbaka!

Solen sken på oss under påskledigheten men nu är vi tillbaka i butiken och bloggen igen. Idag har jag lagt fram lite nya väskor som jag ska försöka fota under dagen, bla röda härliga väskor som verkligen får en att längta till den riktiga våren och sommaren.

Under helgen har jag också kommit fram till att jag ska börja sälja på provision, dvs har ni några riktigt snygga kläder liggande där hemma så kom ner till butiken och visa upp dom. Kanske du har något som passar här i butiken. Jag kommer alltså fortfarande att "handplocka" kläderna till butiken. Lite mer information om detta kommer senare.

Ha en bra dag!
kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0