Illustrationer av Ingrid Bergström Nilsson i butiken.

 


Hej! Imorgon kommer vi ha lite utav en smygpremiär på tavelförsäljning i butiken. Det är jag, Ingrid Bergström Nilsson, som står bakom illustrationerna som säljs som tavlor i fina second hand-ramar. Anledningen till smygpremiären är att påsken är här och tavlorna kan bli en trevlig påskpresent. Framöver kommer sortimentet av mina tavlor att utökas.

Så kom gärna och titta i butiken imorgon och under påskhelgen! Antalet tavlor är begränsat.

Kommentarer
Postat av: Eva W

ÅÅåååååååå Ingrid!! jag missade!! (inte bara smygpremiären utan även en klipptid bokad för 8 veckor sedan) Bilderna är jättefina och jag kommer och kollar live asap. Glad påskkram! Eva

2010-04-01 @ 19:53:37
Postat av: Kristin

Har bildene blitt solgt? Jeg har oppdatert siden ofte, men finner dem ikke. Har så lyst på det ene bildet!

2010-04-02 @ 21:46:17
Postat av: Anonym

Kristin vilken bild var du intresserad av? det går att beställa. Hör av dig så ordnar vi det.



Mvh

Erika

2010-04-09 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0