Nyheter

Igår hade jag Jenny som modell här i butiken och vi fotade en massa kläder. Det blev så fint, men tyvärr så kunde jag inte lägga upp bilderna då det blev lite strul med kameran och datorn. Jag hoppas att det snart är fixat så att ni också kan få se.

Idag finns Ingrid och Shineyourself på E-center där det är loppis. Kläderna som vi har tagit dit har vi sänkt lite extra. Så vill ni fynda riktigt bra så ska ni åka dit, exempel är en vinterjacka för 70 kr. Nu vill vi inte ha mera vinter, i alla fall inte jag men det kommer en vinter nästa år också.

Jag som längtar så efter sol och värme ska därför ta fram lite sommarkläder här i butiken idag. Jag hoppas att jag med detta kan påverka så att solen kommer fram snart.

Imorgon är det dags för modevisning i Röda rummet, Folkethus Söderhamn och självklart ska Shineyourself vara med. Start kl 15.00 med insläpp från 14.30 och biljetter finns att köpa i butiken för 80 kr.

Ha en toppen fredag!
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0