Välkomna till vår butik!

Igår öppnade vi äntligen butiken på Köpmangatan. Det var en mysig kväll med vad jag tror imponerade kunder! Här får ni se lite bilder, men kom gärna och titta på riktigt. Vi har öppet resten av denna vecka och nästa vecka.


En bältesdocka, hårt och gulligt ger fina kontraster tycker jag!


På väggarna finns tavlor med information kring de fem olika elementen och färgerna som hör till dem.


Vi har en fantastisk himla soffa! Här kan man sitta och ta det lugnt, kanske bläddra i en tidning och vänta på en vän som provar kläder.


Klockan 16.00 kunde vi äntligen ta bort pappen från skyltfönstren och se hur allt såg ut utifrån!


Shineyourself.


Flera kunder blev djupt försjunkna i ett test där man kan ta reda på vilket element man hör till.



Tack alla som kom och kom gärna igen! För varje plagg som säljs kommer ett annat ut så sortimentet förnyas ständigt. Här kommer öppettiderna ännu en gång:

Vecka 1:

torsdag 10.00 - 18.00
fredag 10.00 - 18.00
lördag10.00 - 15.00

Vecka 2:

måndag - fredag 10.00 - 18.00
lördag 10.00 - 15.00

Kommentarer
Postat av: anny

Vilken helt fantastisk butik! Kom till Stockholm och gör den permanent vetja.

2010-01-06 @ 19:58:58
Postat av: gittilou

supertjusigt ser det ut! ni borde öppna den permanent, ja, succé bör det bli ju!

2010-01-06 @ 21:12:13
URL: http://gittilou.blogg.se/
Postat av: lovisa

det ser ju hur fint ut som helst! har jag vägarna förbi någongång så kommer jag väldigt gärna!

2010-01-07 @ 20:33:50
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!



Så trist att jag missade invigningen, jag ville verkligen komma. Men jag tror jag ska kompensera med ett besök i morgon. Ser ut att vara en väldigt rar butik.



2010-01-07 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0