En presentation av mig, Ingrid.

Hej! Jag heter Ingrid Bergström Nilsson och det är jag som bloggar här på shineyourself.blogg.se. Jag bloggar även på min egna blogg, enoughisenough.blogg.se, och det här med bloggande har blivit lite utav min grej. Second hand är också min grej, jag älskar det. Fina kläder och fina prylar ligger mig varmt om hjärtat, men också miljön. Att handla nyproducerat går inte hand i hand med mitt klimattänk, därför vurmar jag för att handla i andra hand, att ta vara på det vi redan har. Dessutom är det ett billigt sätt att hitta unika plagg som ingen annan har. Att se ut som alla andra har aldrig varit något för mig.

Därför känns det jättekul att få jobba med Shineyourself som täcker så många områden jag brinner för. Kläder, second hand, miljön, bloggande, att få vara kreativ. Jag hoppas att ni som är här och läser kommer tillbaka ofta, ofta! Sidan är just nu lite under uppbyggnad, men snart kommer här vara massor av fina bilder och bra blogginlägg samt information om allt som händer kring Shineyourself!


Ingrid Bergström Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0