En vecka kvar i butiken

Idag är det en vecka kvar i butiken och det är med blandade känslor. Jag hoppas att jag i framtiden kommer att hitta en lokal som gör det möjligt att både studera, vara med familjen och allt annat jag och min familj planerar för. En lokal där jag kanske kan ha öppet en-två dagar i veckan. Som sagt någon som har ett förslag så tar jag gärna emot det, men innan dess så är det försäljning härifrån som gäller. Jag kommer inte att ta emot fler kläder för provisionsförsäljning förrän jag har en ny lokal så ni som har kläder här i butiken får hämta dom om de inte blivit sålda i slutet av nästa vecka.

Ha en toppen helg, det ska jag ha med krovgrillning och ev. lite planering för en feng shui föreläsning jag snart ska ha.

Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0