Igång igen

Så var jag igång igen efter en underbar semester med massor av sol och bad. En riktigt toppen sommar med andra ord.

Nytt för butiken är att jag kommer att ha öppet som vanligt tisdag-fredag 11.00-16.00 lördagar 11.00-15.00. Men att 28 augusti är sista dagen som jag finns i butiken sen kommer jag enbart att finnas via nätet. Vad som händer i framtiden, om och vart jag dyker upp är inte klart än. Jag har insett att det finns en bredare marknad via nätet och jag funderar också på att börja en utbildning här under hösten och då hinns inte allt med.

Fram till att jag stänger butiken så har jag halva priset på allt i butiken förrutom om det står en liten siffra brevid prislappen eller på de nyheter som jag köpt in under sommaren. Nyheterna har jag prismärkt med en orange kvadratrisk prislapp för att skilja dom åt.

Ha en toppen dag
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0