Erika bloggar

Så var det dags för mig att även prova på detta!

Jag vill då passa på att berätta att idag går tvättmaskinen varm. Jag har handlat in massor med nya kläder till butiken som öppnar den 3 mars kl 11.00. Blandande storlekar, färg och form. Så många roliga och fina kläder som ni bara måste komma och kika på.

Butiken kommer att vara på samma ställe som tidigare men med nya öppettider:

Onsdag 11.00-18.00
Torsdag 11.00-18.00
Fredag 11.00-18.00
Lördag 10.00-15.00

Detta kommer vi så klart att påminna er om när det närmar sig.

Jag vill även igen flagga för att vi söker modeller för att visa upp våra kläder, smycken och väskor här på bloggen. För att du ställer upp i några timmar och skrattar och har roligt med oss medans vi fotar, så skickar vi några dagar senare lite bilder till dig då du var modell.

Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0