Sista dagen

Idag är det sista dagen som butiken är öppen innan jag stänger för semester. Jag kommer att öppna igen den 17 augusti i samma lokal under 2 veckor. Sen måste jag hitta en annan lokal, då det ska bli något annat här. Har ni några förslag så lyssnar jag gärna på dom.

Under ledigheten ska jag försöka få ihop pusslet med att vara Feng Shui konsult och samtidigt driva butik :) Bloggen kommer jag att kika på lite då och då och göra uppdateringar gällande kläder som har blivit sålda och lägga ut bilder på nya kläder.

Självklart kommer jag att handla in massor med nya kläder inför augusti och under ledigheten är det fortfarande halva priset på de kläder som finns kvar i butiken om ni vill handla något via mail. Men inte på de kläder som jag säljer på provision.

Ha en toppen sommar!

Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0