Borde ha skrivit för längesen

Detta är vad jag håller på med nu förtiden. Min man åkte till Indien i slutet av sommaren och gick en fördjupningskurs i Oneness Blessing. Nu håller han kurser om detta här i Söderhamn och jag hjälper till med det administrativa.

Informationen här nedan är om Oneness Blessing/deeksha kvällar som vi har en gång i veckan. Helt underbart, man mår så bra efteråt....lite nyfiken. Prova på, bara att anmäla sig till mig via mailen.
Detta är ingen kurs utan bara ett tillfälle att få prova på och fylla på med energi, få lite information om Oneness Awakening Course som vi annordnar en gång i månaden än så länge.

Ha en toppen dag

Erika


Oneness Blessing

Oneness Blessing är designad för att öppna ditt hjärta, fördjupa din meditation och ge dig mer närvaro i stunden. Upplevelsen är individuell, men många berättar att de upplever ett stort lugn inombords, mer glädje i livet och en starkare närvarokänsla.

Oavsett vad du upplever, så sätts en process igång, och fördjupas, inom dig när du får Oneness Blessing. En process som leder till ett fullständigt accepterande av nuet, oavsett vad som händer runt omkring dig.

Plats: Mittersta ”Tullhuset” Sjötullsgatan 72 82650 Söderhamn


Tid 9 nov. 16 nov. 25 nov och 30 nov

18.00-19.30 efteråt finns det fika för de som vill

Inträde: 50 kr

Föranmälan krävs till [email protected]

Varmt välkommen!
Alla Oneness Blessinggivare på Emmetrop AB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0