Oneness i Söderhamn

Oj så mycket som har hänt sen jag stängde butiken....en kväll i veckan har vi deeksha kvällar och det kommer bara fler och fler människor dit varje gång. Vi har to.m vuxit ur lokalen som vi tog över i oktober. Tänk att det kan gå så fort...men så glad jag blir när jag tänker på alla människor som vill ta tag i sig själv, hitta sig själv, hjälpa sig själv och andra att må bättre, leva i nuet. Det finns massor att skriva om men alla upplever det på sitt eget vis.

En gång i måndaden har vi Oneness Awakening Course. En helt fantaskt helg då det händer massor inombords..man får jobba med sig själv i en hel helg. En massa fantastiska föreläsningar får man också lyssna på.

Tänk om alla i Söderhamn skulle gå på detta...det skulle bli en väldigt stor förändringar för staden. Jag hoppas hoppas...

På tisdag är det dags för mig att åka till Indien, Chennai till Oneness University där allt började :)

Ha en underbar helg
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0